Perspektywy zawodowe

Twoja wiedza i zdobyte umiejętności pozwolą Ci na:

  • kontynuowanie nauki na różnych kierunkach uczelni wyższych
  • zorganizowanie, uruchomienie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług reklamowych
  • podjęcie pracy w podmiotach gospodarczych polskich i zagranicznych zajmujących się organizacją reklamy, promocji i public relations.

Szeroki zakres wiadomości i umiejętności w dziedzinie organizacji reklamy umożliwią Ci uzyskanie kolejnych specjalizacji zgodnych z aktualnymi potrzebami rynku pracy. 

Warunki nauki:

Będziesz uczył się w nowocześnie wyposażonych pracowniach przedmiotowych. Dysponujemy:

  • 5 pracowniami komputerowymi – każda z nich posiada 16 stanowisk
  • pracownią plastyczno - techniczną
  • pracownią sprzedaży usług reklamowych
  • pracownią fotograficzną wyposażona w nowoczesny sprzęt
  • pracownią multimedialną
  • pracowniami językowymi

Każdy uczeń może korzystać z komputera i internetu w Centrum Informacji Multimedialnej. 

Kwalifikacje i dyplomy

W zawodzie technik organizacji reklamy wyodrębnione są kwalifikacje:

  • A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Uczeń, który zdał egzamin potwierdzający daną kwalifikację w zawodzie otrzymuje świadectwo potwierdzające kwalifikacje w zawodzie.

Absolwent, który posiada świadectwa potwierdzające wszystkie kwalifikacje wyodrębnione w danym zawodzie oraz świadectwo ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej otrzymuje dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe.
Na wniosek absolwenta komisja okręgowa wydaje suplement do dyplomu w języku obcym. 

Celem kształcenia zawodowego jest przygotowanie do:

  • życia w warunkach współczesnego świata
  • wykonywania pracy zawodowej
  • aktywnego funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy

Podejmując naukę w zawodzie technik organizacji reklamy, zdobędziesz kwalifikacje z zakresu:

  • sprzedaży produktów i usług reklamowych
  • organizowania i prowadzenia kampanii reklamowej

Będziesz umiał:

  • przygotować ofertę produktów i usług reklamowych
  • zorganizować i prowadzić ich sprzedaż
  • tworzyć przekaz reklamowy
  • projektować środki reklamowe
  • stworzyć plan medialny
  • przygotować środki reklamowe
  • zbadać skuteczność reklamy

Pracujemy w oparciu o specjalistyczne programy: Adobe Photoshop CS 4 PL, ABBY FineReader, QuarkX Press 8.
Praktyki zawodowe mogą odbywać się poza miejscem zamieszkania.

Przedmioty, z których oceny będą przeliczane na punkty:

  • język polski
  • język obcy III.1 (ten, którego uczysz się od szkoły podstawowej)
  • matematyka
  • plastyka 

Wszystkie przedmioty ogólnokształcące realizowane są w pełnym wymiarze godzin – dobrze przygotujemy Cię do matury.